eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłacę z Allegro i kk - problemy? › Re: P?ac? z Allegro i kk - problemy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: P?ac? z Allegro i kk - problemy?
    Date: Sun, 27 Mar 2011 01:29:24 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <0...@m...cs.put.poznan.pl>
    References: <im9oe2$347$1@inews.gazeta.pl> <imcjbn$fkv$5@inews.gazeta.pl>
    <f...@m...cs.put.poznan.pl>
    <imevpo$lf3$1@inews.gazeta.pl> <imfdb0$19b9$1@opal.icpnet.pl>
    <imffvs$lf3$6@inews.gazeta.pl> <imfi55$chj$1@mx1.internetia.pl>
    <imfls6$lf3$7@inews.gazeta.pl> <imflcj$5b0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <imip08$7u5$2@news.net.icm.edu.pl> <iml3jf$118$1@host.amsnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-37-175-244.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1301186781 21382 178.37.175.244 (27 Mar 2011 00:46:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Mar 2011 00:46:21 +0000 (UTC)
    X-User: masel
    In-Reply-To: <iml3jf$118$1@host.amsnet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:549697
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-26 17:17, Wemif pisze:
    > xbartx <b...@h...net> wrote:
    >>
    >> Allegro to jest jednak amatorszczyzna i nic więcej. Złożyłem reklamację w
    >> Polbanku i Mille ciekawe co mi odpowiedzą.
    >
    > Z banku odpowiedza, ze firma PayU (allegro) zablokowala srodki, bank
    > autoryzowal tranzakcje, ale PayU ich nie rozliczylo. Mialem takie
    > sytuacje ostatnio i takie odpowiedzi. Bank nie byl winny.
    >
    > Allegro za to odpowie, ze oni moga anulowac dowolna transakcje bez
    > podania przyczyny i ze trzeba ja zlecic jeszcze raz (powstanie
    > na karcie kolejna blokada w takiej samej kwocie) lub dokonczyc
    > bez PzA.

    A ja wlasnie po kilku mejlach dostalem cos takiego:
    "Uprzejmie informuję, że problem został zgłoszony do Działu
    Technicznego, który pracuje nad jego rozwiązaniem.
    W związku z powyższym sugeruję wpłatę środków przelewem bankowym.
    W imieniu Serwisu przepraszam za niedogodności."

    Wnioski na ta chwile:
    - dzial kontaktu z uzytkownikiem (pomoc czy jak im tam) do tego momentu
    nie zrobila nic poza odsylaniem mejli zawierajacych jedna ze
    "standardowych odpowiedzi"
    - algorytm dobierania "standardowych odpowiedzi" chyba sie w koncu
    zapetlil i nalezalo zaczac dzialac...

    Zobaczymy co z tego wyniknie.

    Pozdro

    Maseł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1