eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłacę z Allegro i kk - problemy? › Re: P?ace z Allegro i kk - problemy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: P?ace z Allegro i kk - problemy?
    Date: Fri, 25 Mar 2011 21:10:18 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 17
    Message-ID: <imirj0$9dp$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <im9oe2$347$1@inews.gazeta.pl>
    <imcjbn$fkv$5@inews.gazeta.pl><f...@m...cs.put.poznan.pl><imevpo$lf3$1@inews.gazeta.pl>
    <imfdb0$19b9$1@opal.icpnet.pl><imffvs$lf3$6@inews.gazeta.pl>
    <imfi55$chj$1@mx1.internetia.pl><imfls6$lf3$7@inews.gazeta.pl>
    <imflcj$5b0$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <imip08$7u5$2@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1301082528 9657 87.239.217.30 (25 Mar 2011 19:48:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Mar 2011 19:48:48 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <imip08$7u5$2@news.net.icm.edu.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:549640
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:imip08$7u5$...@n...net.icm.edu.pl...

    > Allegro to jest jednak amatorszczyzna i nic więcej. Złożyłem reklamację w
    > Polbanku i Mille ciekawe co mi odpowiedzą. Teraz mam MC z Citi, więc przy
    > okazji nią spróbuje.

    IMO reklamacje w bankach nic nie dadzą, ale to ciekawe bo ja tak nie
    próbowałem. Autoryzacje dostają - moim zdaniem banki były ewidentnie w
    porządku. To PayU anuluje te transakcje. Reklamacje kierowane do PayU kończą
    się zawsze tak samo. Najpierw obietnice, że szybko to wyjaśnimy, że im
    przykro, pytania w rodzaju "czy zastrzegał pan jakieś karty ostatnio",
    wymiana kilku maili, że niestety "jeszcze nie ma odpowiedzi od agenta
    rozliczeniowego", po czym kontakt się urywa - przestają odpisywać na maile z
    numerem danego ticketu. Żałosne. Pytam czy może Polcard jakiś "znacznik"
    daje dla tych transakcji - nie mogą powiedzieć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1