  • Data: 2004-06-01 21:14:14
    Temat: Re: P******** inteligo:/
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 01 Jun 2004 16:49:29 GMT, "Shilon Azrael"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >dni wczesniej dostac info od tych palacow. To calkowity skandal, ze
    >INTERNETOWY bank nie informuje klientow o czyms takim przez e-mail czy sms
    >(przeciez ja place za ten serwis sms-owy!!!) Zeby sie o tym dowiedziec
    >powinienem wejsc na ich strone (kazdy na pewni codziennie zaglada na strone
    >inteligo- buahahahaah)
    >W kazdym razie za kilka dni bede juz u konkurencji. Adios Inteligo- ciekawe
    >ilu klientow ich bedzie kosztowala ta dzisiejsza zabawa?

    ciekawe czy ktos jeszcze pamieta co dzialo sie podczas laczenia
    handlobanku z citi? :) przy tym inteligo to pestka.
    trudno, takie rzeczy sie zdarzaja, i zadne testy nie wyklucza
    problemow, ktore moga wystapic. mozna miec jedynie pretensje do
    inteligo o nienajszczesliwszy wybor terminu. moze weekend bylby
    lepszy? i z gory zapowiedziane ze np.2 dni bank jest nieczynny. zawsze
    to lepiej otworzyc wczesniej niz zapowiedziec krotsza przerwe i sie
    nie wyrobic.

    G.