    From: "Bogdan B." <g...@r...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: P...y ZUS
    Date: Tue, 29 Dec 2009 19:47:41 +0100

    W dniu 2009-12-29 18:57, Robert Kois pisze:

    > Przy pensji? Z kodeksu pracy.
    > Art. 84.
    > Pracownik nie może zrzec się prawa do wynagrodzenia ani przenieść tego
    > prawa na inną osobę.

    Wskazanie przez pracownika dowolnego konta IMHO nie znaczy że przeniósł
    prawo do wynagrodzenia na posiadacza tego rachunku.
    Mnie nigdy pracodawca nie pytał czyj jest rachunek do przelewów i nie
    było akcji "umowy rachunku do kontroli". Po prostu pisałem oświadczenie
    z podanym numerem.
    A co do byłego premiera: nie dostawał wypłaty w gotówce, ale na rachunek
    mamy. Swego czasu znana sprawa, nawet w CNN było :-).
    Jeżeli jest jak Ty piszesz to dziwne że mu brat, specjalista od prawa
    pracy, uwagi nie zwrócił.