  • Data: 2010-07-19 12:59:05
    Temat: Re: PB: Grecy szukają wsparcia dla Polanku
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:79d3ccfd-561b-464a-8580-cf8d03a10c0f@5g
    2000yqz.googlegroups.com...

    > Na Polbank sie skusiłeś?:)

    Ja to się na prawie wszystko skusiłem, ale kart w standardowej ofercie
    Getinu/Noble bym obecnie raczej nie polecał. :)

    No może za wyjątkiem KIS, o której wspomniał xbartx, wydawanej za
    pośrednictwem OF.

    Jak się w Polbanku coś zmieni, to trzeba będzie się rozejrzeć za sensowną
    alternatywą, ale na tę chwilę to konkurencji dla operacji bezgotówkowych nie
    ma żadnej.