  • Data: 2002-01-17 15:46:20
    Temat: Re: PBK - nowe opłaty
    Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Machalski" <P...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a26j52$23nd$1@pingwin.acn.pl...
    > Moi staruszkowie mają tam na nieszczęście konto.

    Klientów, którzy mają w BPH-PBK (w rzeczywistosci HVB) konta założone przez
    pracodawcę, który zadbał również o umiejscowienie w pobliżu POK-u i
    bankomatu jest prawdopodobnie w skali kraju sporo i ci dadzą mu pożyć bo
    również z lenistwa, ze strachu nie poszukają innego banku. Jeśli chodzi o
    poziom opłat to największe "rozbestwienie" wciąż serwują - ostatni i wielki
    detaliczny bank państwowy i wydaje mi się, niech ktoś sprostuje jak
    nieprawda, banki spółdzielcze zrzeszone w BGŻ - chyba nadal państwowy?
    Dopóki hojne państwo będzie dopłacać do nich, każdy będzie płacił
    podwójnie - w swoim banku i przez podatki, w tych dinozaurach za jego
    klientów. Oczywiście po sprywatyzowaniu PKO BP (BGŻ) ani nikomu nie spadną
    obciążenia podatkowe ani opłaty w bankach. Czyli cieszmy się z tego co jest.
    Z powyższego wynika, że opłaty mogłyby być i na pewno będą jeszcze wyższe.
    Pytanie: czy wszyscy muszą mieć konta w bankach jeśli 60 % ludności ma
    oficjalne dochody miesięczne w granicach 150-300 $ miesięcznie na jednego
    pracującego? Banki są w Polsce zachodnie i tu zaczynamy przekonywać się co
    to dla nas znaczy.
    M.