  • Data: 2002-01-20 20:23:21
    Temat: Re: PBK - nowe opłaty
    Od: <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zachęcam wszystkich posiadaczy kont w PBK do sprawdzenia nowej tabeli opłat,
    > która zostanie nedługo wprowadzona (bez powiadamiania o tym klientów).
    > Zwłaszcza tych, którzy mają podpisaną umowę na salda debetowe !!
    > Rewelacyjna podwyżka opłat !!!!!
    > --

    Przeczytałem, rezygnuję z tego konta. Do tej pory trzymałem ja za wysoki
    przyznany mi debet (za który zapłąciłem w momencie przyznania). Opłąta 0,1%
    miesiecznie, ale nie mniej niż 3 zł to skandal. Podbnie: 11 zł za rezygnację ze
    stałego zlecenia, 3 zł za jego modyfikację, 4 zł za przelewy (w tym wewnętrzne
    do firm, które też mają konta w BPH PBK), 4 zł za podjęcie gotówki w kasie.
    Jeszcze jedno - przed pierweszą podwyżką stóp w 1999 r. oprocentowanie ROR
    wynosiło 8%, a debetu 19,50 %. Dziś po 6 obniżkach stóp (mimo wcześniejszych
    podwyżek) ROR=2,40 % a debet = 19,99%. Gdzie tu uczciwość.
    Gorąco zachęcam wszystkich - likwidujcie konta w tym banku, niech wreszcie
    zaczną się liczyć z konsumentami !!!