  • Data: 2009-11-06 19:03:16
    Temat: Re: PGE a lewarowcy
    Od: "Arku" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hd1dkd$hbm$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > "Arku" <a...@o...pl> wrote in message

    > na pl.biznes.banki piszą że koszty kredytu mozna odliczyć ale tylko koszt
    > wykorzystanego kredytu....
    > czyli jesli dobrze rozumiem 96,5% redukcji sprawia że lewar 1:10 nie
    > pozwala kosztów kredytu wliczyć w koszty operacji przed belką.
    >
    > zysk z 3081 (twoj przyklad) spada wiec do 1973...
    >
    > george
    > P.S. Czy to prawda z tym podatkiem i kosztem wykorzystanego "kredytu" ?

    temat zaliczania w koszty prowizji od kredytu już kiedyś był przerabiany i
    pamiętam że była interpretacja jakiegoś US że można, co jest logiczne bo
    gdyby nie lewar zostałoby kupione znacznie mniej akcji, więc nie było zysku
    i podatku do zapłacenia. Więc koszty kredytu mają jak najbardziej związek z
    uzyskanym dochodem.