eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwPGE - zapisy dla inwestorów indywidualnych... kilka pytań › Re: PGE - zapisy dla inwestorów indywidualnych... kilka pytań
    From: "Virck" <v...@v...net>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: PGE - zapisy dla inwestorów indywidualnych... kilka pytań
    Date: Tue, 13 Oct 2009 12:57:20 +0200

    "GK" <g...@g...pl> wrote in message
    news:hb1iai$3vo$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Z tego co wyczytałem od 13.10 czyli dzisiaj do 27.10 są zapisy na akcje
    > PGE dla inwestorów indywidualnych. Ale cena ma być podana dopiero 27.10,
    > czyli co, zapisuję się nie wiedząc po ile będą? A jak wygląda procedura w
    > biurze maklerskim np. w mBanku? Z tego co widzę, tam muszę skontaktować
    > się pod nr tel i złożyć zlecenie? A jak finanse? Muszę mieć na koncie w
    > chwili zapisu zagwarantowaną kwotę na taką liczbę akcji na jaką się
    > zapisuję? Ale skąd mam wiedzieć jaką kwotę jak nie znam ceny emisji jednej
    > akcji? Nic z tego nie rozumiem...
> [...]

    Jak nie zlozysz po maksymalnej cenie 23zl to po prostu nie kupisz. A jak
    skladasz po cenie 23zl to chyba umiesz przeliczyc na jaka ilosc akcji
    dokonujesz zapisu.
    Licz sie tez z duza redukcja. Pewnie bedzie to 97-98%....Bez sporego lewaru
    lub wlasnego kapitalu przynajmniej kilkaset tysiecy zl inwestycja okaze sie
    bezcelowa...