eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPINRe: PIN
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.afao172.neoplus.adsl.tpnet.pl!n
    ot-for-mail
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PIN
    Date: Thu, 24 Jun 2021 14:59:07 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <sb1va4$snn$1@news.icm.edu.pl>
    References: <sb07hb$1jt1$1@gioia.aioe.org>
    <7...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 24 Jun 2021 12:54:28 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl;
    posting-host="afao172.neoplus.adsl.tpnet.pl:95.49.14.172";
    logging-data="29431"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Hamster/1.3.23.2
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657531
    [ ukryj nagłówki ]

    Dawid Rutkowski pisze:
    > środa, 23 czerwca 2021 o 23:02:40 UTC+2 Animka napisał(a):
    >> Odkąd z Nest Banku mam nową kartę debetową do konta to prawie zawsze jak
    >> za coś płacę w sklepie, przykładam kartę do czytnika to mi każą
    >> dodatkowo wbijać PIN. Czy mam felerną kartę, czy z tym Bankiem coś nie tak?
    >
    > Spróbuj zapłacić wkładając kartę do czytnika chipów i zobacz, czy się coś potem
    zmieni przy płaceniu zbliżeniowo.

    Nie wiem, na ile Animka jest dokładna, ale napisała "prawie zawsze", co
    by znaczyło, że bywają takie płatności, które nie wymagają PIN-u, czyli
    karta się już "aktywowała". Może kwoty, na jakie opiewają płatności
    zazwyczaj przekraczają magiczną granicę bezpinowości (50, 100?).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1