  • Data: 2002-02-18 00:31:46
    Temat: Re: PIN i mBank
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it> writes:

    > Raczej nie. Przyklad z wczoraj: Lublin, pozne popoludnie, jeden z marketow
    > spozywczych - tych w ktorych uzywa sie terminali bez podawania PIN. Po
    > przeciagnieciu przez taki terminal karty i wpisaniu ceny (dokladnie 24,98
    > PLN) nastepuje dlugie czekanie na odpowiedz z centrum autoryzacji -
    > conajmniej 3 minuty. Potem podpis i wyjscie. Gdybym postal dluzej pewno ci
    > co byli za mna by mnie zlinczowali ;-). Jak widac czas sie dluzy ale
    > w czyms
    > calkiem innym - PolCard daje ciala.

    Watpie. Zdaza mi sie placic w polcardowych terminalach, autoryzacja
    jest dosc szybka (3 minuty sie nie zdazaja nigdy). Ostatnio nawet
    eService zalatwil to dosc szybko. Mam na mysli dialupy, a tam zawsze
    trzeba zuzyc troche czasu na dzwonienie i modemy. Nie wiem, moze to
    Millennium tak ma, bo czasem rzeczywiscie widze ludzi czekajacych
    bardzo dlugo (np. niedawno przede mna ktos placil VC Citi, trwalo to
    pare minut, posiadacz karty mowil juz ze terminal sie zepsul - moja
    karta przeszla w normalnym czasie).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator