    From: "kubik" <k...@i...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes.banki
    Subject: Re: PITolenie o belkowym i sankcjach
    Date: Wed, 5 Feb 2003 21:32:32 +0100
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Użytkownik "Witek Mozga" <m...@t...pl.N.O.S.P.A.M> napisał w wiadomości
    news:3e40bdd1.68846104@news.tpi.pl...
    > A druga sprawa zwiazana jest z sankcjami jakie groża za popelnienie
    > bledu w formularzu. Kiedys mozna bylo skladac korekte, a obecnie za
    > najdrobniejsza pomylke maja byc juz kary. Jak to jest? Czy skladanie
    > korekty wiaze sie automatycznie z sankcją? Jakiej wysokosci? Czy kara
    > jest scisle okreslona czy uznaniowa (wg. widzimisie urzednika?). Czy
    > mozna sie odwolać?
    Ostatnio miłoście nam panującym pan minister wystosował mętną informację
    jakoby nic się nie zmieniło i w przypadku popełnienia nieumyślnego
    błędu w deklaracji podatnik normalnie tworzy deklarację korygującą,
    nie musi na siebie donosić ani wyrażać czynnego żalu. Odsyłam
    to niedawnej Rzeczpospolitej...

    kubik