eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP - I ODDZIAŁ JASŁO (Zapis na wypadek śmierci) A wykonanie go ;( Płacz i zgrzytanie zębów./DLUGIE/Re: PKO BP - I ODDZIAŁ JASŁO (Zapis na wypadek śmierci) A wykonanie go ;( Płacz i zgrzytanie zębów./DLUGIE/
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.t
    pi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP - I ODDZIAŁ JASŁO (Zapis na wypadek śmierci) A wykonanie go ;(
    Płacz i zgrzytanie zębów./DLUGIE/
    Date: Thu, 18 Nov 2004 10:12:56 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <cnhov8$sbf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cmfomc$46i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: wn202.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1100769064 29039 80.55.195.202 (18 Nov 2004 09:11:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Nov 2004 09:11:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; PL; rv:1.6b) Gecko/20031205
    Thunderbird/0.4
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <cmfomc$46i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:325488
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:
    > Dramat w III aktach.
    > ...
    > Ja: Dzień dobry, chciałem książeczkę zrealizować ...
    > - A idź ty paszoł won upierdliwcu ... wyraźnie mówiłam, że bez Henia nie
    > zrealizujesz ... no i kwity z US przynieś ...
    > Koniec zali ... to byl moj pierwszy i ostatni raz kiedy mialem kontakt z
    > bankiem wszystkich emerytow i rencistow ...

    No i odpowiedź z maila skragowego przyszła ...
    Kopiuje z WORDA, bo tak przysłano odpowiedź ... więc nie odpowiadam za
    formoatowanie ;)

    "Szanowny Panie

    Z przykrością informuję o potwierdzeniu niewłaściwej obsługi przy
    załatwianiu sprawy likwidacji książeczki.
    Po zbadaniu sprawy przeprowadziłem z pracownikami, w tym z
    Kierownikiem z którym Pan miał kontakt, rozmowę dyscyplinującą z
    pouczeniem o skutkach wynikających z niewłaściwej obsługi Klienta.
    Za zachowanie pracowników serdecznie przepraszam i wyrażam
    przekonanie, że podobne incydenty nie będą miały miejsca.


    Z wyrazami szacunku
    Roman Gajewski
    Dyrektor
    PKO Banku Polskiego SA
    Oddziału 1 w Jaśle
    "

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900
    mail=> www.tinyurl.com/6qvjz www=> www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i *nakarm głodne dziecko* !=> www.pajacyk.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1