eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] Nie mój problem...Re: [PKO BP] Nie mój problem...
  • Data: 2004-06-29 11:34:46
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "Witold Tomaszewski" <w...@x...telepolis.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule: cbrk1q$999$...@a...news.tpi.pl,
    niejaki(a): yamma z adresu <y...@w...pl> napisał(a):

    > Ależ fantazjujesz...;-) Corner wyraźnie napisał, że kupił NOWY
    > telefon. Na 99% tamtemu gościowi się po prostu coś pomerdało i
    > zamawiając usługę podał zły numer telefonu (bądź napisał niewyraźnie).

    A Ty myślisz, że numery po rozwiązaniu umowy nie wracają do puli dostępnych?
    Z reguły jest to pół roku, ale czasem szybciej, jak im się coś pomerda...
    Więc nie fantazjuj. ;)

    --
    Witold Tomaszewski * witek [at] telepolis [dot] pl * usun "xyz"
    GG 593932 * ICQ 2364850 * JID w...@j...wp.pl
    http://www.telepolis.pl - telekomunikacja jak na dłoni

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1