  • Data: 2004-07-31 18:46:33
    Temat: Re: PKO BP S.A. - kłopot z rowerem
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > To jest fragment wiekszej calosci. Ludzie nie przyjmuja do wiadomosci,
    > ze rower jest alternatywnym srodkiem transportu w miastach rowniez
    > (slynne powiedzenie jednego z prezydentow Warszawy: Warszawa to nie
    > wies, zeby po niej rowerem jezdzic).

    rozumieją czy nie, to cyklista nie rozumie, że parkować należy przed bankiem,
    apteką, sklepem, zakładem fryzjerskim czy teatrem. a oto przykład:

    > W roznych miejscach, nie tylko bankach wchodzac z rowerem spotykam sie z
    > wrogoscia.

    wszędzie się ładujesz ze swoim rowerem? bo ja wszędzie dojadę, ale nigdy
    nigdzie nikomu do żadnego pomieszczenia go nie wnoszę.

    poza tym wypowiedź "W roznych miejscach, nie tylko bankach wchodzac z rowerem
    spotykam sie z wrogoscia" zakrawa na paranoję. wszędzie są "oni" :)
    "oni" to ochroniarze. oni niczego nie rozumieją. oni są źli. oni nie pozwalają.
    oni mają "Teksty, którymi nas racza /.../. Wszytskie nad wyraz kretynskie."
    widać wszyscy zawzięli sie na ciebie. to jakaś zmowa.
    wszyscy nie chcą, wszyscy są wrogami, wszyscy źli.

    uważaj, oni są wszędzie!

    :))) zbyszko janke