  • Data: 2004-07-31 21:17:12
    Temat: Re: PKO BP S.A. - kłopot z rowerem
    Od: T...@s...co.uk szukaj wiadomości tego autora

    In article <cegfso$grb$1@news.onet.pl>, "janke" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Użytkownik <T...@s...co.uk>

    [...]
    > i przede wszystkim - bo nie licuje to z charakterem i powagą instytucji.

    ROTFL!!!!!!!!!!!!

    Za to - Zlota Czcionka.

    > około 350 kilometrów miesięcznie. wskazanie za lipiec jescze dziś nie
    > skończony - 378km. zadowolony?

    Fakt, sporo.

    > co to ma wspólnego z tolerancją? tolerować czyjeś wybryki jak wnoszenie
    > roweru do banku?
    > mimo całego przebiegu jaki mam rowerem, a załatwiam wszelkie możliwe
    > sprawy używając roweru jako środka transportu, nigdy mi do głowy nie
    > przyszło by wniść rower do banku, do sklepu spożywczego, do teatru, do
    > kina, do wnętrza urzędu, do kawiarni, innych.

    A mi owszem. Mamy calkiem inne zdanie. Trudno.

    > jak to nie? przeczytaj post inicjujący tę bezsensowną (dlaczego
    > bezsensowną - później) dyskusję - cytuję:
    > "wstawiłem rower do przedsionka tuż za drzwiami
    > wejściowymi"

    Hm, moze mamy przed oczami inne przedsionki. Ja widze taki, w ktorym
    postawiony rower nikomu nie przeszkadza.

    > wszystkim. już wyjaśniono to w tej dyskusji. poszukaj, pomyśl, zrozum.

    > jak dotąd jeden z nas nie rozumie, i na pewno nie jestem nim ja :)))

    Skad ta pewnosc?

> [...]
    > jego pieniactwie świadczy jego zachowanie zarówno podczas zwrócenia uwagi
    > przez ochroniarza, jak i później, po wyniesieniu roweru - zobacz - biegał
    > nawet po dyrekcjach i szukał nawet w planach ochrony czy innych
    > ewakuacyjnych. dowiedział się co jest jawne a co niejawne w tych planach.
    > a roweru nie odebrał z podwórka - dlaczego? bo szuka zwady nadal, będzie
    > teraz się odwoływał do centrali banku, prokuratury... po prostu
    > "homo-kłótliwus"
    > pieniacz i prowokator.
    > a my daliśmy się wpuścić w maliny - śmieję się tu również z samego siebie

    Niestety, znowu mamy inne zdanie. Ja ciesze sie, ze komus sie chce
    walczyc, zeby bylo wygodniej. Walczyc z bezsensownymi regulacjami, ktore
    ktos wprowadza... bo w jego mniemaniu 'broni powagi urzedu'. Bo ja juz
    jestem za stary i czasem mi sie juz nie chce, a jeszcze czesciej - nie
    mam na to czasu...

    No nic, koncze ten watek, bo do niczego to nie prowadzi i z bankiem jako takim, nie
    ma to za wiele wspolnego. Bardziej z rowerami, wiec prosze raczej na
    pl.rec.rowery ponarzekac na rowerzystow, ktory ze swoimi rowerami pchaja
    sie bezczelnie do 'instucji' i naruszaja ich powage.

    Chociaz, pomyslcie raczej, ze sa tez tacy, ktorzy w jakis sposob
    odbiegaja od normy (prosze bez komentarzy)... cyklisci czy
    niepelnosprawni, ktorzy tez chcieliby byc klientami 'instytucji' i
    slusznie (IMHO) sie awanturuja...

    Zdecydowane EOT na tej grupie...

    TA