eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczkiRe: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
  • Data: 2021-07-18 01:35:23
    Temat: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2021-07-17 o 23:00, Michal Jankowski pisze:
    > W dniu 17.07.2021 o 12:10, Robert Tomasik pisze:
    >> W dniu 16.07.2021 o 21:39, Mac Ka pisze:
    >>
    >>> Miesiąc później pani Agata odebrała trzy listy polecone z
    >>> wypowiedzeniem prowadzenia rachunków: debetowego, oszczędnościowego i
    >>> konta jej syna, gdyż "umowy rachunku w sposób sprzeczny z naturą tej
    >>> umowy i społeczno-gospodarczym jej przeznaczeniem, w tym
    >>> wykorzystywanie rachunku do przeprowadzania rozliczeń związanych z
    >>> prowadzeniem działalności gospodarczej lub zarobkowej". Syn pani
    >>> Agaty, który ma 16 lat też otrzymał takie pismo.
    >>
    >> To zamknęli jej ten rachunek za brak maseczki, czy oszukiwanie banku na
    >> prowizji? Nie wykluczone, ze faktycznie na skutek braku maseczki ktoś to
    >> przeanalizował, ale nawet z artykułu wynika, że powodem nie była
    >> maseczka.
    >>
    >
    > Tak trudno jest przeczytać artykuł, który komentujesz?
    >
    > ====
    > Pani Agata postanowiła porozmawiać z pracownikiem infolinii banku.
    > Przyznano, że klientce wypowiedziano umowy właśnie przez brak maseczki.
    > Zainteresowana uważa, że to pogwałcenie praw konsumenta i dyskryminacja.
    > Pisała więc odwołania, ale w PKO BP stwierdzono, że "oświadczenie o
    > wypowiedzeniu umowy jest czynnością jednostronną", a "wzruszenie tego
    > rodzaju oświadczenia jest możliwe jedynie na drodze sądowej".
    >
    > Mecenas Patelak, którą zatrudniła klientka banku, stwierdziła, że: "Pani
    > Agata przedłożyła historię rachunków bankowych. Pracuje od 10 lat u
    > jednego pracodawcy, nie wykonuje żadnych transakcji, które mogłyby
    > budzić wątpliwości. Jeśli PKO BP pisze o operacjach niezgodnych z naturą
    > rachunku i prowadzeniu działalności gospodarczej, to poświadcza
    > nieprawdę". Wszelkie prawne działania nie przyniosły skutku.
    > =-==
    >
    > W banku jak w policji - ustawa nakazuje podać powód legitymowania,
    > pardon, wypowiedzenia umowy, ale nigdzie nie jest powiedziane, że ten
    > powód ma być prawdziwy.

    Jedna pani, która legalnie (w Oddziale Banku) zamknęła konto osobiste
    przy kredycie hipotecznym (bo nie korzystała z tego konta i nie
    zamierzała dalej płacić 6,90 m-cznie za konto) została przerzucona do
    Działu Windykacji chociaz raty i skł. ubezp. do kredytu hipotecznego
    płaci z wyprzedzeniem o pół miesiąca.
    Nawet Rzecznik Finansowy nie pomógł. Wstawiał się za tą panią, ale nic
    nie wskórał.
    Dodam jeszcze, że Bank PKO BP informuje, że można odwoływać się, pisać
    skargi tylko do Rzecznika Finansowego (i jeszcze gdzieś, ale nie
    pamiętam), no i z tą współpracą to wiadomo juz jaki będzie wynik
    końcowy. Popisza sobie pisma i koniec. Bank zawsze wychodzi na swoje.



    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1