  • Data: 2006-01-12 10:04:17
    Temat: Re: PKO BP biznes partner - rece opadaja
    Od: "Xander" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quwert" <q...@t...toooo.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ti8d8ez5bk3h$.16bzaczni54vm.dlg@40tude.net...
    > Bank wprowadził od nowego roku opłaty za przelew elektroniczny
    > w wysokośco 0,50 zl i bardzo dobrze maja takie prawo ale
    > sposób w jaki to zrobili to jest sen wariata (chodzi mi o forme)
    > wczoraj wykonałem przelewy do ZUS np: przelew na ubezpieczenie
    > chorobowe w wysokosci 34,50, dzisiaj patrzac w historie rachunku
    > dowiaduje sie ze do ZUS zostalo przelane 35,00 zl, dopiero telefon
    > na infolinie uswiadomil mnie co jest grane, geniusze z banku
    > dodaja koszty przelewu do kwoty transakcji.
    > przyklad:

    Właśnie... dokładając do tego prowizję za wpłate gotówkową na własne konto,
    we własnym oddziale w wysokości skromnych 4 zł + wysoka w porównaniu do
    innych banków opłata za prowadzenie konta, do tego jeszcze poziom relacji z
    klientem rodem z PRL = wreszcie z czystym sumieniem zmieniam bank :)

    --
    pozdr
    Xander