  • Data: 2006-01-11 20:21:11
    Temat: PKO BP biznes partner - rece opadaja
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bank wprowadził od nowego roku opłaty za przelew elektroniczny
    w wysokośco 0,50 zl i bardzo dobrze maja takie prawo ale
    sposób w jaki to zrobili to jest sen wariata (chodzi mi o forme)
    wczoraj wykonałem przelewy do ZUS np: przelew na ubezpieczenie
    chorobowe w wysokosci 34,50, dzisiaj patrzac w historie rachunku
    dowiaduje sie ze do ZUS zostalo przelane 35,00 zl, dopiero telefon
    na infolinie uswiadomil mnie co jest grane, geniusze z banku
    dodaja koszty przelewu do kwoty transakcji.
    przyklad:
    --------

    2006-01-10 2006-01-10 Przelew do ZUS Nr rach. przeciwst.:
    73 1010 xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx
    Dane adr. rach. przeciwst.:
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Tytuł: NIP:xxxxxxxxxx ID:P/xxxxxxxxxxx
    TYP WPŁATY:S DEKLARACJA:01/122005 N
    R DECYZJI/UMOWY/TYT.WYK:
    Prowizja: 0,50 PLN
    -35,00 PLN
    -------
    Na moje pytanie w jaki sposob mam ksiegowac prowizje banku
    w koszty (KPiR) nie dostalem zadnej odpowiedzi

    Troche N_T_G pret w odbyt projektantowi tego serwisu,
    bank majac dobry wzor w postacji stargo Inteligo
    robi takie numery to sie w pale nie miesci