eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] dane zlecedniodawcy / właściciela rachunkuRe: [PKO BP] dane zlecedniodawcy / właściciela rachunku
  • Data: 2003-08-21 12:12:49
    Temat: Re: [PKO BP] dane zlecedniodawcy / właściciela rachunku
    Od: "corner" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhtvu3$58e$...@n...onet.pl...
    >
    > A, wypytuje jednak.
    >
    > W jaki sposób podajesz jej dane? Na kartce? Jakie?

    Na kartce mam numer i nazwisko (jakoś nie lubię przewrzaskiwać szyby, żeby
    pani usłyszała). Po głębszym zastanowieniu stwierdzam, że nie wiem, jak ona
    wyszukuje te moje dane, bo zawsze w którymś momencie wklepuje numerek.

    > Najpierw kobitka wpisać musi numer - i otwiera jej się okno z m. in. dwoma
    > polami - danymi nadawcy i odbiorcy.
    >
    > Nawisko - mniemam, że wpisuje to do danych zleceniodawcy i w historii
    > rachunku w inteligo masz tylko samo imię i nazwisko. Podobnie w polu
    > 'zleceniodawca' nie będzie pewnie większej ilości danych - bo pole nadawcy
    > jest zawsze puste.
    >
    > BTW w róznych placówkach dostaję różne wydruki potwierdzeń, więc
    generalnie
    > nie musi być wszędzie tak, jak opisuję - może są miejsca, gdzie dane
    > zleceniodawcy też zostają w pamięci - nie wiem - nie wszędzie niestety
    widać
    > monitor ;-(.

    Heh... Tak dokładnie, to nie wiem, ale dokładnie przyjrzę się za kilka dni.

    >
    > Jeśli podawałbyś się za posiadacza rachunku to coś by zaczęła węszyć
    pewnie
    > i poprosiłaby o dowód [ma prawo sprawdzić tożsamość zleceniodawcy].
    >
    > Jeśli na Twoim miejscu byłaby osoba trzecia - moim zdaniem - powinna
    usunąć
    > dane, które nie zostały jej podane z pola nazwa rachunku.

    Powinna, ale czy tak zrobi - chyba od temperatury jej krwi zależy.

    Chciałbym jeszcze wiedzieć, czy w innych oddziałach też tak bywa, jak u
    mnie. Jest 5 okienek kasowych i max 3 otwarte, w każdym siedzi pani i
    "obsługuje" klientów. Zawsze, gdy chce zrobić przelew, to musi przyjść druga
    pani, zobaczyć, co jest na monitorze i wcisnąć kilka przycisków. I dopiero
    wtedy jest zrobiony przelew. No a jeśli akurat wszystkie chcą zrobić taką
    operację, to jeszcze bardziej się wydłuża... Ehhh... To tylko pko bp.

    PS: I nadal nie rozumiem, dlaczego ten oddział wygląda jak marmurowy hangar,
    jest tak obrzydliwie wielki, że po wejściu kręci się w głowie, na środku
    stoi jakiś wypoczynkowy komplet, parę stanowisk (5 chyba + 5 kas) i tyle...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1