eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP i problemy z bankomatemRe: PKO BP i problemy z bankomatem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: Zbyszek <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP i problemy z bankomatem
    Date: Tue, 12 Feb 2002 16:26:59 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 40
    Message-ID: <3...@p...fm>
    References: <a43ia9$2jc$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: a209-1.ios.krakow.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: info.cyf-kr.edu.pl 1013527617 12745 149.156.50.251 (12 Feb 2002 15:26:57
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Feb 2002 15:26:57 +0000 (UTC)
    X-Mailer: Mozilla 4.78 [en] (WinNT; U)
    X-Accept-Language: en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:162489
    [ ukryj nagłówki ]


    Grzesieq napisał:
    >
    > Witam,
    >
    > Przydarzyla mi sie wczoraj niezwykla historia z bankomatem banku PKO BP...
    >
    > Grzesieq

    W ubiegła srode (6.02) mialem podobna przygode z bakomatem PKO BP w
    Krakowie przy ul. Kijowskiej.
    Bankomat po wprowadzeniu PIN-u oraz żądanej kwoty (500 zł) wyświetlił
    informację, że operacja nie może być zrealizowana i zwrócił mi kartę.
    Podszedłem więc do drugiego z bankomatów i znów zażądałem 500 zł. Tym
    razem bankomat wyświetlił informację, że limit wypłat został
    przekroczony.

    Zglosilem ten fakt obsludze banku.Przy okazji spotkalem kilka innych
    osob znajdujacych sie w podobnej sytuacji.
    Obsluga banku skontaktowala sie z osrodkiem autoryzacji i poinformowala
    nas, ze faktycznie nasze limity zostaly zmniejszone.
    Powiedzieli, ze prawdopodobnie nasz konta nie zostana obciazone, a w
    przypadku ich obciazenia nalezy zlozyc reklamacje.(Przy okazji dali nam
    odpowiednie blankiety.)

    Wkurzylem sie dosc mocno wysmazylem wiec pisemko opisujace zaistniala
    sytuacje i wyslalem ja na adres:

    s...@p...pl

    W poniedzialek otrzymalem wyciag z konta - konto zostalo jednak
    obciazone! Zlozylem wiec reklamacje i czekam na jej wynik.

    Nie wiem jak dzialaja bankomaty oraz system autoryzacji transakcji, ale
    przestalem im ufac.
    Wyglada na to, ze wyplata jest ksiegowana przed sprawdzeniem czy jest
    mozliwa.

    Pozdrawiam
    Zbyszek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1