eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP i problemy z bankomatemRe: PKO BP i problemy z bankomatem - pochawala dla PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!
    news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP i problemy z bankomatem - pochawala dla PKO BP
    Date: 2 Mar 2002 04:57:35 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 29
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <3...@i...bez_spamu.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1015041455 20157 192.168.240.245 (2 Mar 2002 03:57:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Mar 2002 03:57:35 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 65.92.101.218, 213.180.130.22
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Win 9x 4.90; Q312461)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:167333
    [ ukryj nagłówki ]

    Znów wychodzi gdzie Polska leży... Przepraszam was, ale jestem polakiem
    mieszkającym w Kanadzie od 15 lat. To co opisujecie tutaj jest dla mnie
    horrorem. Przez 15 lat używam bankomaty w Kanadzie, z racji moich interesów
    używam bankomaty przynajmniej raz dziennie. Tutaj szok... nigdy nie spotkałem
    się z sytuacją opisywaną na tej liście. Tutaj to się określa skandalem!
    Pieniądze są na koncie wasze (nie banku), jak jest problem z systemem
    (bankomatem) bank ma obowiązek raktyfikować sprawę "natychmiast", a nie na
    sprawdzimy i niech pan sprawdzi za ... za trzy tygodnie.
    Panie i Panowie na grupie, nie dajcie wmówić sobie, że Banki Polskie są na
    światowym poziomie. Prawda jest taka... są dalekie od świata. To co się
    wyprawia w Polsce nie jest normalne. Powtarzam, jest to nie normalna sytuacja.
    Mam konto, też w Polsce (PKO SA) i dla nich norma światowa jest nie możliwa do
    osiągnięcia. Za każdym razem podobne przypadki się wam zdażą, składajcie
    oficjalne skargi, tylko publiczna presja może pomóc.
    Wiem, że znajdą się osoby, które znajdą ten tekst jako "wychwałkę Kanady", nic
    takiego, jest mi poprostu wstyd. Nawet Ambasada Kanadyjska w Warszawie ostrzega
    przed polskimi bankami i ich bankomatami. Poprostu płakać się chce.
    Pozdrawiam
    Derek
    > Wczoraj napisalem:
    > >
    > > Po uplywie 3 tygodni zwrócono mi reklamowana kwote:
    >
    > > Natomiast nie odpowiedziano mi jeszcze na list opisujacy zaistniala
    > > sytuacje, wysłany na adres: s...@p...pl


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1