  • Data: 2010-05-27 08:40:53
    Temat: Re: PKO BP - promocja KK
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Maj, 00:11, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Czytałem o serwisie. Pytanie tylko na co mi serwis skoro karta ma słabą
    > akceptowalność ? 95% mojego użycia kart przypada na PL gdzie spokojnie
    > wystarcza dowolna VISA/MC.

    I co z tego. Widac to nie karta dla Ciebie :).

    > Na kilka tysięcy transakcji przy użyciu KK miałem nieprzyjemność mieć
    > jeden fraud i sprawa zakończyła się dla mnie absolutnie bezboleśnie.

    Ja nie mialem zadnych fraudow, ale zdarzalo mi sie, ze cos sie
    wysypalo w banku, dostawca nie wyslal przesylki/uslugi a karta zostala
    obciazona. Zdazralo mi sie zapomniej wyslac przelew na czas i bank
    naliczyl mi odsetki, DC w takim przypadku nie nalicza :). Jak chce
    dokonac zmian na innych kartach to czesto musze biegac do oddzialu np.
    wypowiedzenie umowy, w przypadku DC wystarczy wyslac maila. W
    przypadku DC tez kurier stawia sie o umowionej godzinie, a karte do
    reki dostaje sie w ciagu 4 dni od wyslania wniosku (poczta!).
    Dla mnie DC kojarzy sie z najlepsze jakoscia obslugi klienta wsrod
    kart, tak jak sp. Fortis Bank Polska wsrod bankow. Tam gdzie zwykle
    dokonuje zakupow nie ma tez problemow z akceptacja DC (AMEXa tez).

    MK