eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP "udogodnienia" dla klientówRe: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
  • From: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <459ac607$1@news.home.net.pl> <eneimq$fsc$1@node4.news.atman.pl>
    Subject: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
    Date: Wed, 3 Jan 2007 20:28:21 +0100
    Lines: 11
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    NNTP-Posting-Host: 87.206.115.139
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1167852502 87.206.115.139 (3 Jan 2007 20:28:22 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: m...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-m
    ail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:403977
    [ ukryj nagłówki ]

    > a moze po prostu zmien bank i nie bedziesz mial juz takich
    problemow...
    >
    Ale czy to chodzi o zmianę banku ?
    Czy klient za swoje pieniądze (nie robią tego za darmo) nie ma prawa
    wymagać obsługi na jakimś poziomie ?
    Najprościej jest zmienić bank.
    A może procedurami bezpieczeństwa należałoby zainteresować Nadzór
    Bankowy ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1