eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP żąda zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku › Re: PKO BP żąda zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku
    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP żąda zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku
    Date: Tue, 27 Apr 2010 12:31:05 +0200

    Dnia Tue, 27 Apr 2010 12:19:54 +0200, RobertS napisał(a):

    > a na jakiej podstawie żądali ww. zaświadczenia?

    Kobieta tak mnie zaskoczyła, że nie śmiałem zapytać, ale uczynię to w
    emilii, gdyż PKO BP zachęca do przesyłania skarg i wniosków na swej stronie
    internetowej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kontrola Partii Republikańskiej opiera się na ideologii neokonserwatyzmu,
    stworzonej przez trockistów nawróconych na radykalny syjonizm, którym
    udało się zawrzeć sojusz ze środowiskami protestanckimi, wierzącymi,
    że zwycięstwo Izraela nad Arabami jest koniecznym warunkiem powrotu
    Chrystusa na ziemię."
    prof. Iwo Cyprian Pogonowski na łamach "Naszego Dziennika"