  • Data: 2006-11-12 23:36:36
    Temat: Re: PKO - INTELIGO
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> wrote in message
    news:ej89t7$7b6$1@news.dialog.net.pl...
    > .

    > To znaczy, że mając konto w inteligo nie można wypłacać pieniedzy w
    > okienku PKO?
    > Arek

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_wp
    laty_i_wyplaty.htm
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm

    można,
    na pozycji 33 masz, że wypłata w oddziale jest bezpłatna, ale warunkiem jest
    właśnie ten terminal EFTPOS.
    ale nie wiem ile oddziałów ma zamontowane terminale. Może okazać się, że w
    mniejszych miejscowościach się nie da.
    Pozostaje wówczas tylko bankomat. Też bezpłatnie.