  • Data: 2005-03-16 15:41:04
    Temat: Re: PKO Inteligo i radosne złego początki
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To akurat nie jest nieprawidłowość a powtarzalna sytuacja. Kod nie
    > został "zużyty" w systemie, bo nie nastąpiła jego weryfikacja.

    Dla mnie to jest sytuacja nieprawidłowa. Kod został podany i między jednym
    przelewem a kolejnym mógłby być wykorzystany inaczej. Kod jednokrotny chroni
    konto przed podglądnięciem, podsłuchem komputera, a w tym przypadku warunek ten
    nie jest spełniony. Konto jest otwarte przed takimi atakami. To działa tak jak
    zabezpieczenie tylko hasłem.
    Pozdrawiam
    Wiesiek