eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO Inteligo i radosne złego początkiRe: PKO Inteligo i radosne złego początki
  • Data: 2005-03-16 06:50:26
    Temat: Re: PKO Inteligo i radosne złego początki
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wiesiek napisał(a):

    > W Inteligo miałem prośbę o podanie ponownie tego samego kodu. Kupowałem
    > doładowanie telefonu tak-tak. Poprosił o podanie kodu przy redagowaniu przelewu
    > w celu jego zatwierdzenia. Podałem kod i okazało się, że usługa nie może być
    > zrealizowana z powodu niedyspozycji usługi. Przelew został odrzucony. Za jakiś
    > czas ponownie zalogowałem się do Inteligo i wykonałem inny przelew. Do
    > zatwierdzenia przelewu zostałem poproszony ponownie o ten sam kod, który miałem
    > już odsłonięty.

    To akurat nie jest nieprawidłowość a powtarzalna sytuacja. Kod nie
    został "zużyty" w systemie, bo nie nastąpiła jego weryfikacja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1