eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO Inteligo i radosne złego początkiRe: PKO Inteligo i radosne złego początki
  • Data: 2005-03-16 17:42:00
    Temat: Re: PKO Inteligo i radosne złego początki
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Uważasz, że użytkownicy tak często się mylą/zmieniają zdanie ?

    Nie wiem.

    Uważam, że jeśli zmienię zdanie zanim podam albo nawet zanim zdrapię kod
    i system następnym razem spyta o następny kod, to to NIE MA SENSU.

    Jeżeli się pomylę podając kod i system następnym razem spyta o kolejny -
    to także moim zdaniem NIE MA SENSU. Zamiast tego powinien istnieć
    mechanizm który blokuje dostęp do rachunku lub kartę kodów po np 3
    nieudanych próbach.

    Chociaż z dwojga złego ten drugi bezsens jest mniej bezsensowny od
    pierwszego. ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1