  • Data: 2009-10-08 18:35:21
    Temat: Re: PKO PP... w mbanku i multi
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał
    > "ffiona" news:hakoej$fnd$1@news.onet.pl

    > Zaprosisz mnie kiedyś na obiadek? :)

    A jak nie będzie smakował? :-) I się okaże, że jednak na giełdzie lepiej
    działam niż gotuję;-)

    > Jak będziesz na plus z akcjami a twoja kobieta intuicja powie Ci, że już
    > czas wychodzić z inwestycji to zyskane pieniądze wpakuj na lokatę
    > (najlepiej
    > jakaś antybela) - przynajmniej spisz spokojnie a i stres bliski zero :)

    Miałam ponad 100% zysku (wirtualnego) w lecie 2007, ale moja kobieca
    intuicja zawiodła... ;-(
    Teraz mam też spore środki do zainwestowania, bo mi się lokata skończyła,
    ale sobie leżą na KO w Kredyt Banku na 5% z belką. Jakos nie wypróbowałam
    tego OF. Myśle coś o funduszach rynku pieniężnego lub papierów dłużnych. Ale
    długo mi schodzi na tym myśleniu.
    Pozdrawiam
    A.