  • Data: 2009-10-08 18:43:26
    Temat: Re: PKO PP... w mbanku i multi
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ffiona" news:halbf7$j21$1@news.onet.pl

    > A jak nie będzie smakował? :-) I się okaże, że jednak na giełdzie lepiej
    > działam niż gotuję;-)

    Wyjdzie w praniu. Najwyżej się przekręcę i będziesz mnie miała na sumieniu
    :)

    > Miałam ponad 100% zysku (wirtualnego) w lecie 2007, ale moja kobieca
    > intuicja zawiodła... ;-(

    Do trzech razy sztuka :)

    > Teraz mam też spore środki do zainwestowania, bo mi się lokata skończyła,
    > ale sobie leżą na KO w Kredyt Banku na 5% z belką. Jakos nie wypróbowałam
    > tego OF.

    No to może czas najwyższy jednak wybróbować to OF i jego bezbelkowe
    produkty? :)

    > Myśle coś o funduszach rynku pieniężnego lub papierów dłużnych.

    Jeżeli można radzić - to co masz ulokować w FRP czy FPD wrzuć na
    antybelkową. IMHO wyciąganiesz z tego więcej i co najważniejsze - od zysku
    nie odprowadzić złodziejskiego podatku, którego w przypadku funduszy (przy
    zysku) ominąć niestety się nie da...

    > Ale długo mi schodzi na tym myśleniu.

    Od myślenia trzeba przejść do czynów :) W końcu raz się żyje :)