eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO inteligo i wyciągiRe: PKO inteligo i wyciągi
  • Data: 2006-04-02 00:30:50
    Temat: Re: PKO inteligo i wyciągi
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MrMrooz napisał(a):
    > Wojciech Nawara napisał(a):
    >> Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż
    >> "brak zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane.
    >> Naturalnie system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane
    >> raz w miesiącu, na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je
    >> pokazał, jednakże zastanawia mnie, czy
    >> a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień
    >> wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego
    >> ich nie wykazuje;
    > Z tego co wiem, a mam toto od 3 dni :-) to historia transakcji w PKO
    > inteligo "powstaje" dopiero od momentu aktywowania tegoż typka - tak
    > zresztą stwierdziło toto gdy chciałem obejrzeć coś starszego (konta
    > działa znacznie dłużej).

    Odnośnie historii - owszem - tylko od daty uruchomienia dostępu. Nie
    wiem jednak jak jest z informacjami n/t zestawień.

    Rozumiem, że u Ciebie w szczegółach rachunku (rachunki -> osobiste i
    firmowe -> szczegóły rachunku) także jest "brak zestawień", mimo tego,
    że faktycznie są one aktywne?

    > Dodam, że dotyczy to zwykłego konta - czyli superkonta dla fizycznych.

    To (chyba) nie powinno mieć większego znaczenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1