eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO inteligo i wyciągiRe: PKO inteligo i wyciągi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!nf1.ipartners.pl
    !ipartners.pl!news.elsat.net.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO inteligo i wyciągi
    Date: Sun, 02 Apr 2006 02:30:50 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 25
    Message-ID: <e0n5vq$l22$1@news.elsat.net.pl>
    References: <e0jthi$jf$1@news.elsat.net.pl> <e0mn7t$kuk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1143937851 21570 217.173.163.135 (2 Apr 2006 00:30:51 GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Apr 2006 00:30:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    In-Reply-To: <e0mn7t$kuk$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0613-2, 2006-03-31), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:382006
    [ ukryj nagłówki ]

    MrMrooz napisał(a):
    > Wojciech Nawara napisał(a):
    >> Po aktywacji dostępu PKO Inteligo, serwis internetowy zeznaje, iż
    >> "brak zestawień", czyli zestawienia miesięczne nie są generowane.
    >> Naturalnie system przyjął moje zamówienie na zestawienia generowane
    >> raz w miesiącu, na koniec miesiąca kalendarzowego i od razu je
    >> pokazał, jednakże zastanawia mnie, czy
    >> a) TTTM (Te Typy Tak Mają) - czyli PKO Inteligo nie widzi ustawień
    >> wysyłania zestawień sprzed aktywacji dostępu elektronicznego i dlatego
    >> ich nie wykazuje;
    > Z tego co wiem, a mam toto od 3 dni :-) to historia transakcji w PKO
    > inteligo "powstaje" dopiero od momentu aktywowania tegoż typka - tak
    > zresztą stwierdziło toto gdy chciałem obejrzeć coś starszego (konta
    > działa znacznie dłużej).

    Odnośnie historii - owszem - tylko od daty uruchomienia dostępu. Nie
    wiem jednak jak jest z informacjami n/t zestawień.

    Rozumiem, że u Ciebie w szczegółach rachunku (rachunki -> osobiste i
    firmowe -> szczegóły rachunku) także jest "brak zestawień", mimo tego,
    że faktycznie są one aktywne?

    > Dodam, że dotyczy to zwykłego konta - czyli superkonta dla fizycznych.

    To (chyba) nie powinno mieć większego znaczenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1