    From: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO to takie dziadostwo?
    Date: Sat, 22 Jan 2011 23:06:25 +0100

    > Procedury. ;) Banki nie cierpia pieniedzy w placowkach i bankomatach bo
    > ta gotowka nie pracuje (czyli jest kosztem). Robi sie wszystko, zeby
    > minimalizowac obrot gotowkowy (dodaj do tego ochrone, liczenie, etc). W
    > zaleznosci od wielkosci placowki (no i banku) masz limit wyplat na
    > oddzial. Wszystko na zasadzie "statystyki". Kiedy wplacasz do banku
    > gruba kase - ten generalnie chce sie jej pozbyc szybko (czyli nie
    > trzymac w placowce - tylko przewiez dalej). O ile bank moze
    > "statystycznie" policzyc ile klient wyplaci, to w druga strone - ile
> [...]

    To ja jeszcze dorzucę - ubezpieczenie gotówki. Zwykle banki, a zwłaszcza
    mniejsze oddziały mają limit gotówki, jaka może znaleźć się w ich kasie
    ze względu na ubezpieczenie. Dodatkowym problemem jest tzw. odwózka -
    firma zewnętrzna, która ochrania konwój i sam konwój również mają limity
    z tym związane. Zresztą - uruchamianie dodatkowego konwoju, by odwieźć /
    dostarczyć gotówkę to także znaczny koszt.

    No po prostu nic, tylko brzydzić się tej gotówki!

    --
    Grzexs