    From: Krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PO, Belka i konstyutucja?????????????
    Date: Sun, 15 Jun 2008 22:21:25 +0200
    Sender: k...@o...gamma.furrynet.org

    C...@g...com pisze:
    > On 15 Cze, 19:25, Krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > /.../
    > No tak - a zapewniały mnie dwie pracownice: Opiekun Klienta i Doradca
    > Klienta - ciekawe czym to się różni ? ;)

    Przy przelewie na konto wlasne nie ma sms - moze o to im chodzilo?
    W najblizszym czasie nie planuje przelewow z kont oszczednosciowych -
    tak wiec nie sprawdze, czy sie nei pomylilem.

    Ostatnio robilem jednoczesny przelew z konta oszczednosciowegio i kart
    kredytowej, ale dalem do koszyka i zatwierdzilem sms obie transakcje.

    Przy wczesneijszych przelewach na 90% przelew na konto obce niezaufane z
    oszczednosciowego zmniejszal limit sms do wykorzystania.