eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPOLBANK 10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznegoRe: POLBANK 10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego
  • Data: 2010-05-21 16:33:24
    Temat: Re: POLBANK 10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Maj, 18:02, Karol <K...@S...pl> wrote:
    > Otworzyłem sobie ten kredyt jakiś czas temu w kwocie X,
    > wpłaciłem na konto symboliczną złotówkę

    Tej złotówki tam nie musi być.

    Też kiedyś dałem sobie wcisnąć ten kredyt, nigdy z niego nie
    skorzystałem, ale zdarzyło mi sie korzystać z karty do wypłat
    większych kwot z bankomatów za granicą, po prostu potraktowałem tą ich
    kartę do kredytu jako pre-paid i przelałem odpowiednie środki. Nigdy
    żadnych opłat innych niż 10zł za wypłatę z bankomatu za granicą tam
    nie miałem.