eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPOLBANK i limityRe: POLBANK i limity
  • Data: 2007-11-30 23:40:21
    Temat: Re: POLBANK i limity
    Od: "Kredytobiorca" <i...@k...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tak sobie czytam i śmiech mnie ogarnia,
    Ktoś się skarży że nie mógł zrobić sobie przelewu przez internet z rachunku
    oszczedzającego bo ma limit i musiał zapłacić za przelew robiąc go w
    oddziale.

    otóż czy robisz przez neta, czy telefon czy internet zawsze zapłacisz 4 pln
    za przelew z rachunku oszczędzającego w POLBANKU.

    Ktoś coś tam przebąkiwał o 2 pln - człowieku, przeczytaj tabele opłat i
    prowizji :).

    To że nie powiedziałeś doradcy żeby zmienił Ci limity w bankowości
    internetowej to twoja sprawa.

    Jeśli zmieniałeś limity i dalej przelew nie idzie, zareklamuj.

    W czym Wy macie problemy heh.





    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:rlv6c9j684d5.1loqtm9uhpwzr$.dlg@40tude.net...
    > On Wed, 28 Nov 2007 22:45:28 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:
    >
    >> zastanawiaja mnei zasady identyfikacji w tym serwisie.
    >> Jak rozkladalem zakup KK na raty, to duzo ode mnie nie chcieli. czy do
    >> obslugi konta przez telefon dostaje sie jakies dodatkowe
    >> identyfikatory, hasla, itp?
    >>
    >> Ja w swoich szpargalach od konta mam tylko do bankowosci internetowej,
    >> ale moze zrezygnowalem z telefonicznej przy zakladaniu? Nie pamietam a
    >> nic nie mam na ten temat w swoich kwitach.
    >
    > Kilka dni temu dostałem pocztą z trąbką PIN do obsługi internetowej, konto
    > zakładałem pod koniec lipca. Wniosek z tego chyba taki, że dopiero teraz
    > wprowadzają telekody.
    >
    > --
    > Marcin Mokrzycki
    > gg:659336 o2:mmokrzycki


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1