  • Data: 2003-10-12 21:27:52
    Temat: Re: POMOCY weksel na 100000
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr <p...@t...pl> writes:

    > Mam już kolekcję poleconych pism o zwrot weksla, lecz na żadne nie
    > dostałem odpowiedzi. Pisałem o zaprzestanie przetwarzania moich danych
    > osobowych - również zero odpowiedzi. Jeszcze z rok temu zadzwoniłem na
    > ichniejszą infolinię i okazało się że jestem aktywnym (powinno być
    > raczej uśpionym) abonentem :))

    To ja mam nieco inaczej. Wczesniej korzystalem z Wizji, po ich przejeciu
    zaplacilem jeszcze za rok (z gory) i zaczely sie schody - najpierw
    kombinacje z abonamentami (ktore reklamowalem), po ok. pol roku zaczeli
    mi przysylac kwity na ok. 300 zl (kto ich tam wie za co?), ktore
    znow kilka razy reklamowalem, raz nawet odpisali (niestety zupelnie nie
    na temat), pozniej im podziekowalem za taka wspolprace. Jako byly
    klient Wizji mam na to wszystko papiery.

    Od jakiegos czasu firma Kruk czy jak im tam grozi mi jakimis sądami,
    windykacjami, komornikami i innymi takimi. Nie sposob sie z nimi
    skontaktowac (pisemnie, zeby byl slad) - listy polecone ani np. poczta
    elektroniczna nie doczekuja sie zadnej odpowiedzi.

    Mozna sie tej zakaly jakos pozbyc? Wcale mi sie nie podoba, jak w mojej
    skrzynce na listy ląduja takie kretynskie pisma, w ktorych zreszta
    wiekszosc punktow jest niezgodna z prawem i/lub z rzeczywistoscia,
    a wszystkie sluza wyludzeniu ode mnie nienaleznej zaplaty.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH