  • Data: 2009-02-20 21:28:12
    Temat: Re: POPIERAM PAWLAKA ! a ja nie popieram tego buraka ....
    Od: "yaca" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A czy gdyby te firmy wyszly na + to podzieliłyby się z całą resztą
    szaraczków??? Nie podpisywał tego pan Mieciu od łopaty tylko ludzie którzy
    na swoich usługach mają prawników i innych nieźle zarabiających "expertów".
    Wtopili i dalej swoje biorą a to co wtopili mamy wyrównać my. Paranoja.
    Wystarczy że przez lata dotowaliśmy górników, hutników i emerytury dla
    roliników.