  • Data: 2010-02-18 21:54:39
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/
    Od: flug70 <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z...@N...gazeta.pl pisze:

    > Kroovka nie kompromituj się. Te prostackie naganianie jest żałosne.
    > Podam innym czytelnikom inne twoje perełki inwestycyjne
    > data nagonki 27.07.2007r spółka Petrolinvest kurs 620 zł !!!! teraz
    > 17,4 zł, 13.07.2007 procad 76,6 zł teraz kurs 37, zł , 6.07.2007 PPWK - 6,97
    > zl aktualny 1,5 zł
    > To lepsze rekomendacje kroovki chłopie przestrań się kompromitować.
    > To wszystko można sprawdzić w archiwum.

    Jezeli Kroovka sie kompromituje to dlaczego nie przytoczysz swego czasu
    alchemii, drozdka, 17 funduszu, immo lub ekoexportu. Czy one nie
    przyniosly zysku osobom, ktore w nie weszly? Nikt nikogo nie zmusza do
    inwestycjii, ja bylem w alchemii, drozdku , huymenie oraz immo i nie
    uwazam aby naganiam. No moze czasami, jak na orco;)
    Pozdrawiam
    L.