  • Data: 2011-01-28 19:52:39
    Temat: Re: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku +1,15 %
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    PORTFEL 7. spółek  NA 2011 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku,

    - portfel bez zmian skladu od 1 stycznia 2011 do konca 2011 roku.

    CENA ZAKUPU AKCJI to notowania spolek na zakonczenie 2010 roku....czyli wpiszę
    już po zakończeniu sesji.

    Ceny zakupu z godziny 13,30 dnia 31 grudnia 2010:

    Eko Export (EEX)-cena zakupu 8,00 zł,  cena 7,10 zł, zysk -11,25 %
    GRUPA PSW (GPH)----- 1,55 zl,  cena 1,29 zł, zysk -16,77%
    IQP (IQP)------------2,76 zl,  cena 2,33, zysk -15,58 %
    MCI (MCI)-------------8,60 zł,  cena 8,20 zł, cena -4,65 %
    KGHM (KGH)----------173,00 zl,  cena 170,50  zysk -1,44 %
    Photon Energy (PHO)------4,25 zł,  cena 5,89,  zysk +38,59 %
    SADOVAYA (SGR)-----cena zakupu  13,08 zł, cena  12,47 zł, zysk -4,66%
    GPF CAUSA   cena zakupu 0,04 zł, cena 0,05 zł , zysk 25,00%

    ZYSK AKTUALNY +1,15 %

    kroovka

    > GPF Causa (( grupa finansowo prawna o potencjale bycia lokalnym potentatem w
    wybranych dziedzinach, po odszukaniu i doprecyzowaniu zakresu unikatowej
    działalności) tak jak swego czasu MW Trade...) i ma byc czarnym koniem portfela

    CAUSA po obecnych trzech komunuikatach z 2011 oraz zmianach struktury decyzyjnej
    w spółce (w tym urealnienie prognozy zysków i zamkniecie zlego okresu w roku
    ubiegłym), poprzez zaprzestania rozwijania "ilościowego zatrudnienia" oraz idąc
    w jakość i własciwy dobór klientów wielokapitałowych ma szanse wspomóc ten
    portfel jak kiedyś Immoeast czy Alchemia czy EkoExport i inne. Teraz wywalony
    specjalista od słonecznej energii i potencjale naukowo-innowacyjnym imponujacycm
    mi nadzwyczajnie!! stanowi siłe pociagowa portfela.

    > obok jest... SADOVAYA (potentata ukraińskiego, węglowego) i PSW, który ma tyle
    ma węgla na składach i takie mocne popytowe ssanie na 2011 i 2012; kontrakty te
    w 100% są wielce mocno wsparte fundamentalnie.

    KGHM to nadal firma o potencjale rzędu 300 zlotych za akcje gdy tylko zmieni
    podejście do biznesu i wykorzysta swoje pierwiastki leżące nadal na hałdach i
    pływających w "żelaznych" zbiornikach.

    kroovka