  • Data: 2011-01-28 20:21:49
    Temat: Re: http://gornictwo.wnp.pl/notowania/ceny wegla/
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > kroovko spoglądasz jeszcze czasem na alchemię?

    Tak-ale tylko z sentymentu.

    Nie mozna wygrać z Mittalem i układami ..biznesowycmi. teraz liczy sie Boryszew
    i zatem tez Impexmetal, moja prywatna opinia to jest tylko i wyłacznie!

    Ale przy płynnosci na rynku regulowanym i tez na NC wolę:

    słoneczny Photon (surowcem jest energia gwiazdy oraz dotacje naszej kochanej
    UNii :-)

    oraz inne surowcowe pary:

    KGHM i Sadovaya,

    EkoExport (tu dodatkowo krajowa!! technologia XXI-wieku, o klasie najwyższej na
    świecie!) i Grupe PSW (handel tez może być skutecznym biznesem o ile pan
    Krawczyk nie popłynie na innych ambicjach, wierzę jednak w profesjonalizm)

    MCI i IQP (obie spółki bardzo podobne ale też bardzo różne!!, Zadziwiajace jest
    wstrzymanie emisji PP, które mi już zaszły kurzem i inne ekscesy ale imponuje mi
    nadal potencjal i myśl iz spólka uwaolni się od chceci bycia np koncernem typu
    Samsung...czy "mitsubiszi" czy ...pamietam zakład, iż wypłynie w kraju spólka
    typu SONY czy "Facebook" z podmiotu krajowego ....gdzie ten koniak czy
    szampan???) Sorry za długi tekst... Ale realizacje niektórych planów tutaj to
    nadal imponujaca wizja, realistyczna wizja!

    Finanse a słuzba zdrowia to np grupa Causa, choc jest też...
    MW Trade... ale tam na drugiej firmie już... Getin dopilnuje by to nie był żyła
    złota zjadająca Getin.. prezes juz zna swoje miejsce w szeregu i nie rozwija się
    tak bez ograniczeń....to ocena, m. in., wg oglądanego wywiadu,ale nie tylko.
    Etap początkowy w takich firmach jest niezwykły, ale trzeba dobrać właściwe
    paliwo (znowu surowiec...:-) ). Wy dy ma nie ki-ja ze szp-rych to suk-ces
    tak-iego biz-ne-su. (To zdanie dla kolegi Chińczyka).

    Każde z tych spólek ma szanse dać ponad 100% zysku do portfela ale razem nie
    sadzę by było mniej niż ponad 80%...Ostrożnie, bo ten rok to jednak... drugi
    etap kryzysu (lub tylko silna korekta) ale małe spółki mają największe szanse.

    kroovka