  • Data: 2009-06-28 08:15:29
    Temat: Re: PPE -> IKE -> portfel
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "namikk" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h27838$630$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie wiem,czy dobrze zrozumiałem to o co pytasz, ale z PPE jest możliwy
    > transfer do IKE tylko całości środków zgromadzonych na PPE(oczywiście jak

    Wiem

    > chcesz potem kase odzyskać to potrącą podatek od zysku i chyba 30% sumy

    Ale ZUS jest oplacany tylko do progu 2,5krotnosci sredniej krajowej (-2
    lata). Powyzej tego progu skladki na ZUS nie sa potracane. Zalozenie jest
    takie, ze ja juz przekroczylem ten prog. Od lipca ZUS od mojego
    wynagrodzenie nia bedzie pobierany. Pytanie moje dotyczy tego czy ZUS odda
    mi kase (te 30%) gdy wyplata zostanie dokonana miedzy lipcem a grudniem.

    MK