  • Data: 2005-05-06 09:34:58
    Temat: Re: PROSZĘ O OPINIĘ (PLN -> CHF)
    Od: "wk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    aro <f...@i...pl> napisał(a):

    > hey, ja znowu sie zastanawiam czy brac kredyt w zl czy CHf w PKO ,ale
    > czytajac grupe i analizujac wszsytko sklaniam sie do zl jednak..
    > ar

    No właśnie dostałem "kręćka" i się zastanawiam. Wibor spada, libor idzie w
    górę, CHF chyba także podskoczył... Kredyt złotówkowy tanieje...
    Ciekawe ile wynosiłaby rata gdyby CHF podskoczył do 3 PLN. Za kilka lat tez
    nie wiadomo co zrobić, jak przejdziemy na EURO.

    Napisz coś więcej o woich analizach, że jednak PLN.
    Może mnie przekonasz bym nie zmieniał waluty.

    WK