  • Data: 2005-05-06 09:52:59
    Temat: Re: PROSZĘ O OPINIĘ (PLN -> CHF)
    Od: "aro" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisz coś więcej o woich analizach, że jednak PLN.
    > Może mnie przekonasz bym nie zmieniał waluty.

    nie jestem analitykiem finansowym :) ale latwe przemyslenie ze kredyt w CHF
    jest tanszy nie ma co... nawet jak kurs CHF podskoczy w gore
    i rata kredytuzrowna sie z rata jaka musialbys zaplacic w zl.. ale mnie
    przestraszylo przewalutowanie. Pare postow nizej zadalem pytanie jak wyglada
    przewalutowanie w PKO i tez dzwonilem do PKO , teraz jest promocja na
    kredyty ze do konca splaty nie ma tego 0,8 % prowizji od wartosci kredytu,
    ale
    powiedzmy ze miales 100 000zl kredytu w CHF zostaje ci 80 000zl w CHF i
    chcesz przewalutowac na zl to Bank jakby skupuje od ciebie pozostałą kwotę
    zadłużenia po kursie na dany dzien i przechodzisz na oprocentowanie dla zl.
    Tak więc już na początek tracisz na róznicy skup/sprzedaz waluty, drugie to
    przeliczą Ci wartosć zadłużenia po obecnym kursie CHF/ZL :)

    aro