    From: Szymon <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Date: Tue, 13 Aug 2019 12:23:22 +0200
    <5d4801c3$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <qi91at$rcb$1@gioia.aioe.org>
    <m...@p...waw.pl> <s...@p...org>
    <1mvvw3w1kuzav.1dsiax92tm9je$.dlg@40tude.net>
    <s...@p...org>
    <1gkf4g2ois52f$.nsh497f2760r$.dlg@40tude.net>
    <s...@p...org> <m...@p...waw.pl>
    <s...@p...org> <8...@a...kjonca>
    <s...@p...org>
    <8...@a...kjonca>
    <s...@p...org>
    <8...@a...kjonca>
    <s...@p...org>
    <qis84s$plh$2@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>

    W dniu 2019-08-13 o 10:19, Kris pisze:

    > Tak samo można to zorganizować przy potwierdzaniu hasłami sms czy w aplikacjach
    telefonicznych.
    > Telefon służący do potwierdzeń trzymasz w domu i tyle

    ...i kosztuje mnie to kilkaset złotych, bo tyle kosztuje telefon. Do
    tego karta, która musi być aktywna - jakiś abonament lub przynajmniej
    doładowanie raz na jakiś czas celem utrzymania numeru. Drogo.

    > Kłopot będzie tylko jak zły człowiek zwinie delikwenta z ulicy, lokówkę d dupę
    wsadzi i poprosi o autoryzację bo jak nie to lokówka do prądu i czekamy.
    > Temperatura lokówki rośnie a token/tel w domu;)

    Odnoszę wrażenie, iż większość rozbojów czy sytuacji potencjalnie
    niebezpiecznych tego typu rozgrywa się jednak poza miejscem zamieszkania
    ofiary.