  • Data: 2019-08-19 15:46:42
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-19 o 15:17, J.F. pisze:
    > To np moge sobie wstukac losowe numery i zobaczyc czy załapie.

    A skąd będziesz wiedział, że akurat trafiłeś w mój?

    > Tzn masz nadzieje :-)

    Stwierdzam fakt po dość długim okresie intensywnego korzystania.

    > Tylko ze przy kartach data miala pewien sens, a przy tokenach zadnych.
    > A bateria byla niewymienna.

    Być może. A wymiana kart co rok w mB na początku działalności miała sens?

    > No jakos tak. A jak poczekales jeszcze troche, to przestawal dzialac -
    > tzn przestawal generowac uzyteczne kody, bo widac bylo, ze zasilanie
    > jeszcze jest.

    Tylko, że on był potrzebny do logowania, zatem po utracie ważności
    przestałby pełnić swoją funkcję.

    > Wyboru banku.

    Coraz mniejszy. 2/3 banków komercyjnych wyparowało w ciągu ostatnich lat
    i konsolidacja trwa. Ostatnio naliczyłem 26 banków na stronie BFG.
    Realnie mógłbym skorzystać z kilku.

    > I jak chce miec obrazek, tokena itp ... to musi sprawdzic - moze akurat
    > ktorys to ma ..

    Nie ma. Już token staje się wyzwaniem nie do przejścia.

    > Tylko odejscie od tokenow jest chyba globalne ...

    Właśnie.
    Jakiś czas temu napisałem dlaczego korzystam z tych, a nie innych
    banków. Każdy miał jakieś "naj". Nikt nie wskazał oferty lepszej.
    Wniosek pozostaje taki, iż mój wybór jest optymalny.