  • Data: 2019-08-19 15:17:17
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-08-19 o 14:56, J.F. pisze:
    >W każdej.

    To np moge sobie wstukac losowe numery i zobaczyc czy załapie.

    >Nie loguję się na fałszywe strony.

    Tzn masz nadzieje :-)

    Nie masz tez loggera klawiatury itp :-)

    >Nie wiem.

    >Może zaliczam się do świadomych użytkowników, którzy jednak wiedzą co
    >robią.

    Nie wiesz.

    >Raz mi się zdarzyło wymienić z powodu utraty ważności. Nie wiem na
    >ile była bateria, ale tokeny miały datę ważności - jak karty.

    Tylko ze przy kartach data miala pewien sens, a przy tokenach zadnych.
    A bateria byla niewymienna.

    >Pierwsze słyszę. Mój działał inaczej. Pewnego dnia pojawiła się na
    >nim liczba "3"... Potem "2", a potem wymieniłem - to była informacja,
    >że kończy się termin ważności i wymaga wymiany (od ręki, w placówce
    >wymieniłem).

    No jakos tak. A jak poczekales jeszcze troche, to przestawal dzialac -
    tzn przestawal generowac uzyteczne kody, bo widac bylo, ze zasilanie
    jeszcze jest.

    >Nie umiem powiedzieć czym była powodowana wymiana.

    Tak czy inaczej - bateria wieczna nie bedzie.

    >Jaki wybór? Używania tokena? Czy oprocentowania?

    Wyboru banku.
    I jak chce miec obrazek, tokena itp ... to musi sprawdzic - moze
    akurat ktorys to ma ..
    Tylko odejscie od tokenow jest chyba globalne ...

    J.