  • Data: 2005-03-06 18:39:31
    Temat: Re: PSEDUOStanowisko mBanku
    Od: "klon" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja pamietam, ze podnoszac oplate byli wciaz konkurencyjnbi w stosunku do
    > konkurencji.

    Masz na myśli VW???????

    > Co kto lubi - im wyszlo, ze klienci wola oplate 0,5 zl za przelew i
    > wieksza bezplatna siec bankomatow.

    Ich prawo. Niech tylko nie wciskają że nie zrobią, bo już tą kartą grali i
    zaprzeczyli WSZYSTKIM swoim obietnicom.

    Klonowski

    PS Zauważ moją klasę, nie odpowiadam na twoje eiptety, mimo to że to ty
    bierzesz od banków pieniądze, więc delikatnie mówiąc opinii twoich nie można
    uznac za w pełni wiarygodne/bezpłatne.