  • Data: 2005-03-06 19:07:18
    Temat: Re: PSEDUOStanowisko mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    klon <k...@h...pl> wrote:
    > Masz na myśli VW???????

    VW to konurencja dla mBanku? Nie zartuj.
    Ja pisze o bankach tradycyjnych.

    > grali i zaprzeczyli WSZYSTKIM swoim obietnicom.

    Czesci swoich obietnic. Prowadzenie konta dalej jest free, karta tez. Cos za
    cos.
    Pytam sie po raz kolejny, po raz kolejny nie odpowiadasz. Zadziwiajace

    > PS Zauważ moją klasę, nie odpowiadam na twoje eiptety, mimo to że to
    > ty bierzesz od banków pieniądze, więc delikatnie mówiąc opinii twoich
    > nie można uznac za w pełni wiarygodne/bezpłatne.

    Klase anonimowgo trolla unikajacego odpowiedzi na pytania? Wez przestan.
    Zwlaszcza z "braniem" pieniedzy od bankow za moje opinie. Sa granice
    smiesznosci i wlasnie je przekraczasz.

    Jeszcze raz pytam sie zatem. Jesli wiesz od pracownikow banku, ze maja
    podwyzszyc oplaty - dlaczego sie pytasz w pierwszym poscie kiedy maja byc
    wprowadzone. Jesli wiesz, ze to jest 100% i w ogole - prosze cie raz
    jeszcze - odpowiedz na moje pytania.
    Pytam z prostej przyczyny. Ktos tu klamie. Albo ty, albo ludzie z mBanku,
    ktorych sie o to pytalem. Rozumiesz zatem, ze chce to wyjasnic. Zwlaszcza,
    ze to nie po raz pierwszy powtarza sie ten sam scenariusz. I nie po raz
    pierwszy Troll unika odpowiedzi.